A termék nincs raktáron, megvásárolhatom?
Igen, külső raktárral és saját raktárral dolgozunk, ha a termék rendelésekor ezzel az üzenettel találkozol: "A terméket meg tudod rendelni, de az jelenleg nincs raktáron!", akkor a külső raktáron van a termék. Ebben az esetben 10-14 munkanap alatt kerül kézbesítésre.
A termék raktáron van, mikor kapom meg a csomagomat?
A kifizetett csomagokat és utánvétes rendeléseket a rendelést követő munkanap adjuk át a futárszolgálatnak. A csomag az esetek többségében 2-4 munkanapon belül érkezik meg hozzád. Személyes átvétel esetén akár hétvégén is átveheted a csomagot, ha raktáron van és visszajelzést kaptál.
Hogyan tudok fizetni a rendelésemért?
A Fizetés, szállítás menüpontokban találsz naprakész információkat: https://www.ellocork.hu/fizetes-szallitas
Milyen szállítási módok közül választhatok?
A Fizetés, szállítás menüpontokban találsz naprakész információkat: https://www.ellocork.hu/fizetes-szallitas
Milyen csomagolásban érkezik a rendelésem?
Az általunk forgalmazott parafából készült termékek környezettudatosak és teljes mértékben vegán termékek, így ezt a környezettudatosságot szeretnénk a csomagolásnál is visszaadni. Ezért lehetőségeinkhez mérten újrahasznosítható kartondobozokban küldjük a terméket, papír ragasztószalaggal rögzítve lehető legkevesebb csomagolási anyagot felhasználva a keletkező hulladék csökkentése érdekében. Csomagolási anyagok választásánál az újrahasznosított termékeket helyezzük előre, a lehető legkevesebb műanyagot és nem lebomló anyagot felhasználva. Kérjük, a csomagolási hulladékot használd fel újra, ha erre nincs lehetőséged szelektíven gyűjtsd!
Több színben eléhető termék esetén nem minden szín elérhető a színválasztásnál, miért van ez?
A termékek fő képénél az összes gyártott színt megmutatjuk, azonban a nagy kereslet miatt, nem mindegyik vásárolható folyamatosan. Ha a gyártónál újra rendelhetővé válik a többi szín, akkor mi is elérhetővé tesszük azt, így feleslegesen nem kell várni heteket-hónapokat, amíg újra gyártásba kerül egy adott szín. Azonban, ha nagyon szeretnél egy adott színt, írj e-mailt és választ adunk, mikor lesz újra rendelhető.
Személyes átvétel esetén van lehetőségem megtekinteni más terméket?
Alapvetően nem, mert a cím csak átvevőpontként üzemel, nem üzletként. Természetesen a személyes átvételkor díjtalanul elállhatsz a megrendelésétől, ha nem nyeri el tetszésed a termék.
Elrontottam a megrendelésem, mit tehetek?
Haladéktalanul jelezd felénk telefonon a problémát és megpróbáljuk minél egyszerűbben és gyorsabban megoldani.
Nem találtam számomra megfelelő terméket, csak hasonlókat.
Több portugál gyártó termékeit forgalmazzuk, de nem a teljes termék palettájukat, ezért folyamatosan bővítjük, aktualizáljuk a kínálatunkat. Ha nem tetszett meg egy termékünk sem, de hasonlókat találtál akkor írj nekünk e-mailt, hogy milyen terméket keresel és mi megnézzük a gyártóink kínálatát. Ha találunk a leírásodnak megfelelő terméket/termékeket akkor e-mail válaszban megmutatjuk a lehetőségeket. A kiválasztott terméket a kínálatunkba felvételt követően meg tudod rendelni.
Forgalmaztok nem vegán termékeket?
Nem, alapvetően parafa, parafaszövet és más szövetből készült vegán termékeket forgalmazunk. Ha egy terméknél felhasznált anyagokkal kapcsolatban kétséged merülne fel, kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot.